Avelon SS//12

Dit weekend was ik even op bezoek bij de nieuwe showroom van Avelon voor een sneak preview van de SS//12-collectie. Leuk aan dit merk zijn de rauwe randjes wat het edgy en sexy maakt. De signatures zijn eveneens great: het bungelende gouden A'tje aan de kledingstukken en de koperen ritsen. And girls.. alle must-haves waren er te vinden! Dus mocht je een invite hebben voor de sample sale volgende week, lucky you! Ik help je wel even bij het uitkiezen...

Al tijden op zoek naar de perfecte zwarte oversized blazer, which make you look skinny and stylish?

Avelon SS//12
De fashionistas pur sang en celebs zag je er al mee: de "lang-aan-de-achterkant-kort-aan-de-voorkant-jurk", ik noem het "The cape dress". In de winkels is hij nog nauwelijks te vinden. Avelon heeft hem. Speciaal aan deze jurk is dat hij reversibele is met aan de binnenkant superman blauw. Twee trends in een, love it.

"The cape dress", Avelon SS//12

Somehow ontstaat er soms een zwarte weduwe effect bij het dragen van een zwarte maxi skirt. Niet altijd voel me ik me 'Olsen-twin' genoeg to pull it off. However met deze maxi dress (mini in disguise) schudt je het imago van zwarte kousen direct af! Edgy, stijlvol, sexy, gewoon goed.

Sheer maxi skirt, Avelon SS//12
De nieuwe collectie heeft veel zwart. Maakt niet uit, iedereen voelt zich lekker in zwart. Bovendien is zwart weer het nieuwe zwart ;) Maar toch is het leuk dat er ook nog wat kleurtjes en wit in de collectie zitten. Zoals: Superman blauwe details, mint groene cut-out jurkjes, wat beige tinten en een paar ultimate white beauties. My favorites zijn: de pantalon met leren vlakken en de jumpsuit (zie onder). Wellicht het minst draagbaar vanwege het ruime silhouet, maar dat smetteloze wit staat zooo mooi.

Jumpsuit, Avelon SS//12
Pantalon met leren vlakken, Avelon SS//12
Two-toned jeans, Avelon SS//12
Beige tailored suit, Avelon SS//12
Voor meer looks of informatie over verkooppunten check:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten